Van Singapore✈️ Naar Sydney

21 februari 2019 - Dawes Point, Australië

Vanmorgen al heel vroeg op en met taxi naar vliegveld van Singapore. Om 07.00 uur vlogen we naar Sydney dat was ook weer 8 uur in het vliegtuig. Ook weer tijdsverschil kwamen om 18.00 uur aan. Het hotel ligt bij het bekende Opera gebouw, we kunnen zondag eventueel lopen naar ons cruiseschip Holland Amerikalijn de NoorDam. Het weer is niet zo best regen hopen dat het morgen beter is. Het is wel heel erg apart om dit allemaal te zien meestal van tv  Gezondheid gaat goed kom weer wat aan🤭😝🤣. Nu lekker relaxen👍

1. Peter:
    21 februari 2019
    Prachtig en en uniek dat operagebouw. Opnieuw een gave skyline en de Noordam ligt er fraai tussen. Jammer van de regen maar het is vast niet koud😉 Goede vaart morgen en hopelijk een rustige zee..
  2. Janet Jekel:
    21 februari 2019
    Goed zo Cis! Lekker genieten samen.
  3. Lucie:
    Een goede vaart
  4. Hans en Meya:
    21 februari 2019
    O wat zie je er leuk uit met die jurk en gave sneakers er onder SUPER . Mooie foto’s en wat ligt de Noordam dicht bij dat prachtige gebouw . Ik krijg bijna ook weer de kriebels om te cruisen . Lieve luitjes lekker varen de NOORDAM IS EEN HEERLIJK SCHIP WIJ SPREKEN UIT ERVARING GENIET ERVAN TOT MORGEN
  5. Peter Custers:
    22 februari 2019
    Mooi, maar niet teveel aankomen hoor 😂. Uniek reisje met indrukwekkende momenten.
  6. Rikus en Jikkie:
    3 maart 2019
    Geweldige foto's Sis en Charles! Waar zitten jullie nu?Adoe genieten!Jikkie en Rikus.
  7. Ciska:
    4 maart 2019
    Ja we genieten prima zo n cruise