Singapore city

20 februari 2019 - Singapore, Singapore

Vandaag warm 32 gr goed warm. we zijn vanmorgen met de Ducktour gegaan grappig het Amfibievoertuig gegaan en reed grappig reed zo het water in zo een soort rondvaart gehad van een uur. verder veel in de moderne mols wezen kijken en op tijd weer bij het hotel. Zo weer lekker eeten en dan weer vroeg te bed morgen heel vroeg weer vliegen naar Sydney

1. Lucie:
    20 februari 2019
    Mooie foto’s Cis, wordt straks een dik fotoalbum.
  2. Peter Custers:
    20 februari 2019
    Bedje opzoeken. Nog even journaal kijken 😎. Morgen mooie temperatuur met misschien een beetje regen voor jullie. Kan de pret niet drukken.
  3. Peter:
    20 februari 2019
    Wat een prachtige skyline en wat een moderne bijzondere gebouwen. Op naar Australie.
  4. Je Brurtje:
    20 februari 2019
    Ziet er allemaal mooi uit en lekkere tropische temperaturen beter als hier,tot nu toe.Goed begin dus we leven met jullie mee.
    😘😘😘
  5. Hans en Meya:
    20 februari 2019
    Oké SPEKKIES ✈️✈️✈️✈️✈️✈️ Op naar SYDNEY . Van SINGAPORE HEBBEN JULLIE EEN LEUKE INDRUK GEHAD . Goeie reis verder en tot volgende keer weer 🌺
  6. Carla en Cees Piket:
    20 februari 2019
    Ging iets mis . Al die mooie foto's doen ons denken aan afgelopen september. We herkennen de reisgenoten van Spanje doe ze de hartelijke groeten van ons. Weer een lange vlucht maar Sydney is de moeite waard . Groetjes van ons C&
  7. Janet Jekel:
    21 februari 2019
    Prachtige foto's. Op naar Sidney. Goede reis.