Toer Hong Kong

14 maart 2019 - Hongkong, Hongkong

Onze vakantie zit er bijna op. Morgen 15 maart vertrekken we weer naar Nederland om 14.00 uur. Weer een lange reis van 12 uurtjes hopen s avonds om 19.00 uur op Schiphol te zijn.

Vandaag excursie van 9 uur gehad. Het weer was beetje nevelig dus het zicht op de Viktoria peak niet zo mooi het regende net weer dus nevelig. De lichtshow op de boot was echt mooi en  het weer was ook  opgeklaard. Nog naar de vissershaven korte boottocht gemaakt daarna na de gevangeniswijk.

Wil mijn volgers bedanken, wij hebben genoten van deze mooie cruise vakantie.

1. Berry:
    14 maart 2019
    Een hele goede vlucht morgen, Wat een mooie reis hebben jullie gehad ! Fijne avond nog 😘
  2. Carla en Cees Piket:
    14 maart 2019
    Voor straks goede vlucht en welkom thuis .Hier regent het trouwens ook hele dagen.
  3. Paul en Toos:
    Goede reis morgen✈️
    Zorg dat als in Nederlands komt een dikke jas en plu bij de hand hebt
  4. Michèle:
    14 maart 2019
    Hele goede reis terug. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. En wij van jullie verslagen. Het stormt en regent hier al dagen. Echt bar en boos. Kunnen jullie je daar vast op voorbereiden. Groetjes, Michèle
  5. Je Brurtje:
    Oost west thuis best!!😪😪😪
    Home sweet home!!!🏠
    There,s no place like home place!!🏢
    Gandong é...
    Perjalanan pulang yang baik✈✈👌😘
  6. Lucie:
    Goede vlucht terug.
  7. Puck Bloem:
    17 maart 2019
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie reis en cruise. De foto's zijn een prachtige indruk ervan. Nu maar even op adem komen en nagenieten. Groetjes van de familie Bloem