Napier vrijdag 8 maart

10 maart 2019 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Napier rondgereden in oude chevrolet van 1930. Leuk plaatsje ontstaan na de aardbeving  1937. Om 14.00 uur weer vertrek op de boot naar Tauranga. Het is de badplaats van Auckland.  Om 5 uur weer op de boot laatste dag van de Cruise. Zondag in Auckland aangekomen mooi weer en hotel in de stad.  Dinsdagavond weer richting Hongkong voor 1 dag vrijdag 15 maart weer in Nederland.

1. Peter Custers:
    10 maart 2019
    We horen de verhalen t.z.t.. Zijn nieuwsgierig. Foto's spreken ook enorm. Geniet nog even. Groet uit Venray. Carnaval weer overleefd. Was gezellig.
  2. Lucie:
    10 maart 2019
    Mooie foto’s. Nog een weekje lekker genieten.
  3. Hans en Meya:
    10 maart 2019
    Oké SPEKKIES het zit er haast op 😘😘😘 Maar als ik naar de foto’s kijk hebben jullie wel genoten . Hele fijne laatste dagen en groetjes vanuit een stormachtig Holland
  4. Carla en Cees Piket:
    10 maart 2019
    Ja na de aardbeving is Napier in art deco stijl herbouwd. Prachtig he.
  5. Carla en Cees Piket:
    10 maart 2019
    Hong Kong fascinerende stad geniet er van
  6. Peter:
    11 maart 2019
    Zo te zien vervelen jullie je geen seconde. leuk hoor al die nieuwe ervaringen. En Nieuw Zeeland is een prachtig land zeker wat de natuur betreft. Geniet er nog maar even van.
    Hong Kong lijkt me ook heel bijzonder maar is wel heel anders. Goede vlucht.
  7. Sippy Bouwmeester:
    11 maart 2019
    het zit alweer bijna op .geniet er van . het lijkt mij een ervaring om nog lang van na te genieten .