dag naar de west kust

11 maart 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag weer prachtig weer.  busje was al  om half negen bij het hotel en zijn naar de Westkust gereden. Duitse dame Gesa heeft ons kolonie zeevogels laten zien. Prachtige natuur. Morgen nog een dag en s avonds naar vliegveld waar we pas om 23.45 uur vertrekken naar HK. Dus lange dag.

1. Peter:
    11 maart 2019
    mooie foto's en lekker weer. Hier storm met veel wind en regen. Blijf nog maar een tijdje weg. Goede reis naar de volgende bestemming.
  2. Carla en Cees Piket:
    Einde van naar ik hoop een mooie reis en ja die late en lange vluchten is afzien. Ben benieuwd naar je ervaring in HK .
  3. Hans en Meya:
    11 maart 2019
    Hallooooo SPEKKIES PEKINGEEND ETEN IN HONGKONG 😀😀😀😀😀 enneem een van de ferry’s naar wat dan ook dan zie je de prachtige skyline geniet ervan en een goeie reis. Gr Hans en Meya
  4. Michèle:
    Geniet nog lekker samen. Goede reis terug. Dik aankleden voor Nederland. Weer is hier bar en boos. Brrrr.
  5. Berry:
    Mooie foto's,geniet nog even in Hongkong, groetjes van ons 😘
  6. Paul en Toos:
    12 maart 2019
    Geniet nog van jullie laatste vakantiedagen!!😎Op naar Hongkong! Bekend terrein voor jullie!! Ni hao