Melborne

26 februari 2019 - Melbourne, Australië

Na 2 dagen op de noot en geen verbinding zijn we vanmorgenvroeg in Melborne aangekomen. Nu zijn we in het centrum bij Starbucks en hebben verbinding. Heerlijk op de boot en van alles te doen. Charles s morgenvroeg al fitness. Lekker eten en drinken.  Hier nog wat kiekjes

1. Carla en Cees Piket:
    26 februari 2019
    Mooi weer in Melbourne en minder in Sydney volgens de locals vaak omgekeerd. Leuke foto's .Straks Tasmania we zijn benieuwd. Morgen vliegen wij van Yogya terug naar Jakarta . Liefs Carla en Cees.
  2. Peter:
    Ziet er allemaal gezellig uit. Mooi weer en veel genieten.
  3. Je Brurtje:
    26 februari 2019
    T,is hier fantastisch...haha😂geniet ervan mooi stel klimaatbootvluchtelingen.😎🏝⛴
  4. Janet Jekel:
    Ziet er weer goed uit! X
  5. Lucie:
    Heerlijk genieten net elkaar
  6. Anne-lies:
    27 februari 2019
    Hoi Cis, lekker zwemmen....gelukkig had je nog geoefend in Duitsland!
  7. Hans en Meya:
    Zo 2 dagen gevaren heerlijk om horen Charles rondjes lopen op het promenade dek😆😆😆😆😆 ja nu Melbourne mooie route en stad leuke foto’s en verder veel plezier
  8. Sippy Bouwmeester:
    28 februari 2019
    je hoeft je niet vervelen aan boord dus . conditie word op pijl gehouden begrijp ik